justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Chapter 12 - I think i´m in love

Av justinfanfiction - 15 september 2013 18:52

Konserten var bra. Jag och Felicia kunde varje låt text och vi dansade som galningar. Vi bestämde oss för att åka hem senare efter konserten och ses dagen efter.

När jag kom hem så sov mamma och pappa så jag tvättade bort mitt smink och la mig i min säng som jag saknade så mycket. Jag fick så många bring back memories när jag var i det här rummet, det var så mycket som hade hänt.

Klockan var tre på natten och det betydde att klockan var nio i USA. Jag bestämde mig för att ringa upp Justin.

Han svarade efter tre signaler. ”Hej Linn”, sa han och jag hörde att han åt något.

”Ringer jag och stör?”, frågar jag och lindar täcket runt mina ben så min överkropp är bar.

”Nej absolut inte. Hur är det i Sverige?”, frågar han och jag hör att några pratar i bakgrunden.

”Det är bra, hade sjukt kul idag. Men jag tänkte bara fråga om du har sett några bilder på oss?”, frågar jag tveksamt.

”Nej det har jag inte, har du?”, fråga han.

”Nej”, sa jag. ”Men vad gör vi om några bilder kommer ut på oss?”

”Jag vet inte Linn, men vi behöver inte oroa oss nu.”

”Nä, jag vet. Men jag är orolig att du kommer få mer skit än vad jag kommer att få i så fall.”

”Oroa dig inte över mig, jag är van med sånt här.”

”Ja, men jag förstår att du inte vill vara van med det.”

”Det hör till mig jobb Linn. Du är ju också känd.” Jag hörde att någon började säga Justins namn i bakgrunden.

”Men jag är inte lika känd som du är”, sa jag och bytte sedan samtals ämne. ”Vad gör du?”

”Är med några kompisar, vad gör du?”, frågade han.

”Klockan är tre på natten här så jagtänkte sova snart.” Jag gick upp för att öppna fönstret som var i mitt rum för jag kände hur det började bli varmt. Jag skulle inte kunna sova om det var för varmt.

”Okej, men jag ringer imorgon. God natt fina”, sa han och jag log.

”God natt, vi hörs. Puss”, sa jag.

”Puss”, sa han och vi la på samtidigt.

Jag la mig i sängen och log åt vårat samtal. Jag somnade bara efter några minuter.


Jag vakande av att någon öppnade min dörr. Jag lyfte på huvudet och kisade för att se vem det var.

”God morgon Linn”, sa mamma och kysste mig på huvudet.

”God morgon”, sa jag med min morgon röst.

”Kom du hem sent inatt?”, frågade mamma och log.

”Inte så, kanske två”, sa jag och gnuggade mig i ögat.

”Det är ganska sent. Gör du det i LA också?”, frågade mamma med en orolig blick.

”Mamma, du behöver inte oroa dig”, sa jag och skrattade tyst.

”Frukost är serverad”, sa hon och drog av täcket. Jag började genast frysa.

”Mamma, jag vaknade ju precis! Hur mycket är klockan?”, frågade jag och suckade.

”Ingen ide att ligga här hela dagen, klockan är elva”, sa hon och började gå ut för rummet.

Jag satte mig upp i sängen och kollade på mobilen. Jag hade fått ett sms från honom. Det var en video där två killar dansade och jag hörde Justin skratta i bakgrunden. Jag log för mig själv åt hans gulliga skratt.

Jag satte sedan på mig mjukis kläder och gick ut till köket.

”God morgon Linn”, sa pappa och stekte pannkaks deg.

Jag kysste honom på kinden som svar och hällde upp ett glas vatten.

Vi åt frukost och pratade. Jag berättade om hur jag bodde i LA eftersom dem aldrig hade varit där.

”Ni måste ju komma och hälsa på mig”, sa jag och började bre på smör på min pannkaka. Jag strö med socker och tog en tugga. Precis som jag vill ha den.

Efter vi hade ätit klart så ringde jag Felicia.

”Jag kan tyvärr inte ses idag, det hände en sak”, sa hon efter jag hade frågat om vad vi skulle göra. Jag kunde höra att hon var ledsen.

”Okej. Men det var jätte kul igår”, sa jag.

”Det var det verkligen. När åker du tillbaka till LA?”

”Imorgon”, sa jag och hon suckade. ”Är du säker på att vi inte kan ses idag, vi skulle kunna prata om det.”

”Jag kan verkligen inte.”

”Okej, men då kanske du kan komma till LA någon gång. Jag kan betala din flygbiljett”, sa jag och gick in i mitt rum.

”Okej”, sa hon och skrattade.

Vi sa hejdå och la på.

Hela dagen var jag, mamma och pappa hemma. Vi hade ganska mycket att prata om så vi valde att prata istället för att kolla på film när det blev kväll.

Jag och Justin smsade hela dagen och vi skickade fula bilder på varandra på snap chat.

Han skrev att han saknade mig och jag kunde inte sluta le.


Dagen efter hade jag satt mobilen på väckarklocka så jag skulle hinna att packa min grejer. Pappa och mamma körde mig till flygplatsen och en livvakt kom och mötte oss. Det var inte så många folk på flygplatsen för att klockan var 7 på morgonen så därför behövdes inte så många livvakter som på dagen jag kom.

”Hejdå”, sa jag när jag hade checkat in mitt bagage.

”Hejdå gumma”, sa mamma och kramade om mig.

”Hej då pappa”, sa jag när jag hade kramat om mamma.

”Hej då min prinsessa.” Han kramade om mig hårt.

Jag gick till flyget med min livvakt. Jag sa hejdå till honom och gick sedan på planet.


Jag landade åtta timmar senare och det var fortfarande morgon i LA.

Jag hade bokat en taxi innan jag satte mig på flyget så en taxichaufför sod och väntade på mig efter jag hade tagit mitt bagage.

När jag kom hem sprang jag upp till mitt rum och slängde mig på sängen. Jag brydde mig inte om mina kläder utan kröp ner i under täcket. Jag log och blundade men kunde inte somna. Jag låg och tänkte på Justin och hans sköna fingrar. Jag saknade honom verkligen. Jag ville inte sakna honom som jag gjorde. Men när jag var med honom så kände jag mig speciell, som att han verkligen brydde sig om mig. Att han ville vara med mig, lika mycket som jag ville vara med honom.


Jag ryckte till av min mobil som började ringa. Jag måste ha somnat.

Jag går upp till min väska för att ta upp mobilen och det är Justin som ringer.

”Heey”, svarar jag med min sömniga röst.

”Sover du? Jag trodde du var i LA nu”, sa Justin.

”Jag har landat, men jag somnade när jag kom hem”, sa jag och skrattade lite.

Han skrattade han också. ”Men ska jag komma till dig?”

”Visst”, sa jag och kollade mig i spegeln, jag såg förjävlig ut. ”Men kom om 45 minuter.”

”Okej, jag tar med frukost”, sa han.

”Men jag har ju redan ätit”, sa jag och skrattade.

”Men inte jag”, sa han och skrattade tyst. ”Jag kommer så fort jag kan.”

”Okej, puss.”

”Puss.”

Jag tog av mig mina kläder och tog en dusch. Jag tvättade bort mitt smink så jag kunde applicera nytt. Jag satte på mig en blommig blus och ett par svarta skinny jeans och satte upp mitt hår i en hög tofs. Jag älskade verkligen den här outfiten. Medans jag sminkade mig hade jag på hög musik, Avicii´s nya album True.

När jag hade sminkat mig så gick jag ner och gick in på mobilen. Jag kollade på twitter och kollade på vad folk hade twittrat mig. Jag såg att Random Making Movie hade twittrat mig och en länk till youtube. Det var en det dem hade filmat på Gröna Lund. Jag kollade på det och skrattade åt mig själv. Sen twittrade jag länken.

Någon knakade och jag chansade på att det var Justin som var bakom dörren.

Jag öppnade dörren och där stod Justin. Han hade en svart t-shirt, svarta pösiga jeans och röda sneakers. Det som gjorde honom extra snygg var att han hade på sig svarta solglasögon.

”Kom in”, sa jag och ställde mig så han kunde komma in.

Han gick in och när jag hade stängt dörren så slängde mig i hans armar. Han kramar om mig och kysser mig på nacken.

”Jag har saknat dig.” Justin smekte mig upp och ner på kinden och jag andades in hans härliga lukt.

”Och jag dig”, sa jag och kysste honom.


Justin hade köpt frukost till mig ändå, och jag var faktiskt hungrig. Men ibland kunde jag stänga av hunger. Han hade köpt en kaffe och en smörgås till mig och honom.

Jag smakade en tugga och kände den äckliga smaken av tomat. Jag öppnade makan och tog bort tomaten.

Justin började skratta. ”Men det är ju det godaste ju!”

”Absolut inte”, sa jag och la tomatskivorna på Justins macka.

”Bara för att jag gillar dem så vill jag inte ha dina tjejbaciller på dem”, retades Justin.

Jag lutade mig mot honom för att kyssa honom.

”Usch! Tjejbaciller!”, sa han och vände bort huvudet.

Jag skrattade och tog tag om hans huvud med mina händer så han skulle kolla på mig.

Jag försökte kyssa honom igen, men han sprang därifrån och viftade med händerna.

”Usch!”, skrek han igen och jag sprang efter honom.

Sen vände han sig snabbt mot mig och kysste mig. Det var den mest passionerad kyssen vi någonsin har haft. Jag drog min hand genom hans hår på baksidan av hans huvud.

”Mmm”, suckade han och kysste mig på axeln. Hans kropp var hårt pressad mot min så jag kände hans hjärta slå. I det här ögonblicket var jag kär. 

__________________________________________________________________________________________________


Såå, hoppas ni blir nöjda. Men jag är jävligt nöjd för igår hade jag 19 läsare!!! Puss på er som går in på min blogg varje dag. Det betyder mycket. Men jag skulle bli dubbelt så glad om jag fick mer kommentarer, det är mycket bättre än läsare faktiskt. Men puss på er, hoppas ni har det bäst :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards