justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Chapter 16 - I love you more

Av justinfanfiction - 22 september 2013 14:36

Justin kysste mig och jag kunde inte hindra mig själv från att kasta mig över honom och pressa mig hårt mot honom. Jag ville visa för honom hur mycket jag ville ha honom.

”Woow, du måste ha saknat mig mycket”, sa han och log när jag hånglade upp honom hungrigt.

”Om jag har”, sa jag och ledde honom till soffan. Han satte sig ner och jag satte på honom, han hade sina händer på min rumpa och det fick mig att bli galen. Jag kysste honom hårdare och tog av mig min tröja. Gud, vad jag hade saknat honom.

Jag kysste honom upp och ner för hans nacke och kollade sedan in i hans ögon. Jag märkte att han såg väldigt trött ut, han hade påsar under ögonen. Nästan lika stora som jag hade haft på morgonen, men han såg såklart mycket vackre ut ändå.

”Hur mår du, älskling?”, frågade jag och gick genast bort från honom. Jag ville inte att han skulle må sämre och att jag skulle orsaka det.

”Jag är bara lite trött”, sa han och log. ”Men du gör mig piggare.”

”Förlåt att jag bara hoppade på dig, jag har bara saknat dig så mycket”, sa jag ärligt och kollade in i hans ögon för att tyda om han verkligen mådde bra.

”Älskling, det är det bästa du kan göra. Men kom så får jag tillförställa dig eftersom du har saknat mig så mycket”, sa han och bet sig i läppen. Han lyfte upp mig så jag satt på honom igen.

”Justin, vi behöver inte göra det ikväll”, sa jag och log. Jag måste ha varit galen och hoppat på honom som en galen kyckling.

”Jag vill mer än något annat”, sa han och kysste mig. ”Du är så himla vacker och jag kan inte motstå dig.”

Jag började fnittra och kysste honom igen. Sen började vi klä av oss och gjorde kvällen till den bästa.


Jag blev alltid lika förvånad efter. Justin var så försiktig första gången vi hade sex och frågade hela tiden hur jag mådde, men ju mer gånger vi hade sex blev han bara bättre. Han visste precis hur man skulle göra, och jag kände mig som en degklump som bara följde med. Men han fick mig alltid att må bra efter, och han ville verkligen att jag skulle ha det bra.

”Linn, du är fantastik”, andades Justin när vi låg bredvid varandra och höll om varandra.

”Justin, du är”, sa jag och log.

”Jag älskar dig verkligen”, sa Justin och kollade djupt in i mina ögon.

Jag tappade andan, där jag låg in tryck i hans bröst av hans starka armar. Jag blev alltid lika rörd, jag kunde inte förstå att Justin kunde älska mig så pass mycket och han tar sig tid med mig. Jag var så tacksam, utan Justin skulle jag nog inte ens vara lycklig.

”Du vet inte hur mycket jag älskar dig”, sa jag tillbaka och menade det verkligen. Han betydde allt.

Vi låg fortfarande på soffan och jag kollade på klockan som hängde i vardagsrummet. Klockan var 10 på kvällen, och jag kollade tillbaka på Justin. Han blundade och det såg ut som han skulle somna närsomhelst. ”Justin, vi går upp till sängen”, sa jag och försökte dra upp honom.

Han ryckte till, han måste ha somnat så snabbt.

”Åh, Justin. Du måste verkligen sova”, sa jag och han ställde sig upp. Innan vi gick upp till mitt sovrum kysste jag honom en gång till.

Han gick bakom mig och vi var fortfarande nakna. Men jag skämdes inte att visa mig naken för Justin, jag kunde visa mig hur som helst för honom och han dömde mig aldrig.

Justin började sjunga ”Your body is a wonderland” och jag kunde inte sluta skratta. Jag blev röd om kinderna sprang in till sovrummet och Justin kom efter. Jag hoppade ner i sängen och kröp snabbt undertäcket. Justin kom in i rummet och jag kollade upp och ner på honom. ”Gillar du vad du ser?”, frågade han och började spänna sina muskler.

Jag började skratta. ”Kom älskling”, sa jag och lutade mig fram och sträckte fram min hand. Han tog den och jag drog ner honom så han landade på mig. Han kysste på upp och ner för min nacke och jag rös av hans sköna beröring. Jag log och blundade.

”Du är så vacker”, sa han och jag hade inte märkt att han slutade kyssa mig. Han måste ha kollat på mig i någon minut.

Han fick mig att känna mig vacker, och jag skulle försöka för hans skull. Jag ville inte må dåligt över min kropp när jag hade det bästa. Jag skulle verkligen försöka för Justins skull och jag intala mig själv att jag verkligen är vacker.

Jag virade mina armar om hans nacke och drog hans huvud bredvid mitt. Han slappnade av och la sin kropp på mig.

”Är du okej?”, frågade han för att försäkra så hans tyngd inte var för mycket för min lilla kropp.

”Du tyngd är bara skön”, sa jag och kramade om honom hårdare. Han skrattade lite och jag log. Sen la han sig bredvid mig och blundade.

”Vill du sova?”, frågade jag och smekte min hand upp och ner för hans mage.

”Ja, tack”, sa han och skrattade. Jag fnittrade och tänkte inte säga emot, jag var också trött.

”God natt min ängel”, sa han och kysste mig på kinden.

”Sov gott min finaste”, sa jag tillbaka. Han virade in sina beskyddande armar om min kropp och drog mig nära. Han somnade på bara någon minut och jag njöt av hans andetag som hördes så väl.

Jag somnade jag också, med ett leende på läpparna.


Jag vakande av att Justin nyste högt och jag ryckte till.

”Oj, förlåt”, sa han och andades in genom näsan för att få upp snoret.

”Är du sjuk?”, frågade jag när jag hörde att han var täppt.

”Lite förkyld bara”, sa han och kramade om mig. Vi låg så ett tag och blundade. Sen började jag känna mig kissnödig, så jag lyfte bort hans arm från min midja och jag till badrummet. Jag kissade sen satte jag upp mitt långa blonda hår i en bulle och gick ut till sovrummet igen. Jag satte på mig underkläder och en stor t-shirt som var Justins. Justin hade glömt många kläder och jag tvekade inte på att använda dem.

Justin fnittrade lite när jag satte på mig den och jag ryckte till. Jag trodde att han hade somnat om, men han hade tydligen kollat på mig när jag gick runt naken. Men såklart att han hade. Jag började skratta jag också och kröp ner tillbaka under täcket.

”Vill du höra ett skämt?”, frågade Justin och lyfte på ögonbrynet.

Jag satt upp i sängen och kollade på Justin där han låg. Jag nickade.

”Vilket djur i djungel går sämst?”, frågade han och skrattade.

”Jag vet inte”, sa jag och log. Jag hade redan hört det skämtet flera gånger.

”Gorilla, går-illa”, sa han och gapskrattade och jag skrattade tyst.

”Du är så tråkig”, sa jag höjde ögonbrynen.

”Nej, det är jag inte”, sa han och skrattade. ”Men jag pratade med Scooter och Kenny igår och vi bestämde att vi skulle på middag. Alfredo följer också med”, sa Justin när han hade fått tillbaka andan.

”Jätte kul”, sa jag och log. ”Vart ska vi äta någonstans?”, frågade jag och tänkte på hos vem.

”Jag tror vi kommer äta ute, om det är okej?”, sa Justin tveksamt för han visste att jag inte var riktigt redo för att alla skulle veta om vårt förhållande.

”Men tänk om många ser oss?”, frågade jag tveksamt.

”Jag orkar faktiskt inte bry mig om det längre”, sa Justin och ryckte på axlarna. ”Vill du, för jag vill gärna.”

”Jag vet inte..”, sa jag ock tänkte efter. Inga skulle veta säkert att vi är ihop och om vi inte hade så mycket fysik kontakt på restaurangen. ”Jag vill också, men vi behöver inte riktigt visa att vi är ihop, om det är okej?”

”Okej”, sa han och jag såg att han blev besviken. Men jag visste att han förstod.

”Kan vi inte bestämma på din nästa intervju så kan du berätta om oss, typ om dem frågar”, sa jag och såg hur glad Justin blev.

Han nickade ivrigt och kramade om mig. ”Äntligen så ska alla få veta att du är min, bara min”, sa han och jag blev varm i hela kroppen som jag alltid blev när han sa något gulligt.

__________________________________________________________________________________________________


Sååå.. Tycker ni att novell börjar bli tråkig? Då ska ni bara vänta, för snart händer det grejor! Jag har tänkt på allt och det kommer bli så jävla bra, så kika in på bloggen varje dag! 

 
 
Ingen bild

Alice

22 september 2013 18:53

Jättebra kapitel! ;)

justinfanfiction

22 september 2013 19:08

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards