justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Chapter 13 - I love you

Av justinfanfiction - 16 september 2013 16:00

Hela veckan hade jag och Justin umgicks. Jag hade träffat hans crew och dem var så duktiga på deras jobb. Jag träffade Scooter när jag var i studion med Justin och vi hade blivit bra vänner. Jag märkte hur busig Justin var och hur Scooter var som en pappa för Justin. Scooter berättade för mig om hur Justin hade blivit hittad och jag blev väldigt chockad. Ärligt så trodde jag att Justin hade varit med i någon talang show eller något, men han blev faktiskt hittad.

Justin var inte i rummet, utan han var i studion medans jag och Scooter var i ett rum där det fanns ett pingis bord och en stor soffa. Det hänge massa tavlor och affischer på väggarna.

”Jag kan visa ett video klipp där Justin sjunger när han var liten”, sa han efter han hade berättat om hur Justin blev känd. Han tog upp sin dator och spelade upp videon.

Justin sjöng så bra att jag fick gåshud och började rysa. ”Wow, shit vad han är duktig”, sa jag och höll andan.

”Jag vet”, sa Scooter stolt.

Jag log och frågade om det fanns flera videos.

”Massa”, sa han och klickade på en ny video. Den var lika bra som den andra. Sen efter vi hade kollat på videon frågade Scooter ”Hur träffades du och Justin?”.

”Jo, vi hade ju en fotografering tillsammans som du säkert vet. Sen blev vi bra vänner och började umgås”, sa jag och höll mig undan från att berätta detaljerna om kvällen efter fotograferingen.

”Selena och Justin gjorde ju slut precis, och det verkar han har kommit över det snabbt”, sa Scooter och skrattade lite stelt.

Jag skrattade också men kände mig lite osäker. Han hade ju faktiskt precis gjort slut med Selena och jag visste inte om han fortfarande gillade henne.

”Han har pratat jätte mycket om dig”, fortsatte Scooter. ”Jag tror att han gillar dig.”

”Har han?”, frågar jag och Scooter nickar. ”Vad har han sagt då?”

”Han berättade om dig att du älskar att dansa bland annat”, sa Scooter och skrattade.

Jag kände hur jag blev röd om kinderna. Jag ville inte att Scooter skulle tro att jag festade mycket. ”Jag hoppas han inte sa för mycket”, sa jag och kände mig obekväm där jag satt i soffan.

”Nej absolut inte. Du verkar var en jätte härlig tjej”, sa Scooter och log.

Jag log tillbaka och kände mig mer bekväm. ”Jag vill inte att jag ska ha ett dåligt inflyttande på dig.”

”Oroa dig inte”, sa Scooter och kramade om mina axlar. ”Men säg mig, är du Justins flickvän?”, frågade han och jag var osäker på frågan.

”Jag vet inte riktigt… Det är nog bättre om du frågar Justin”, sa jag och skrattade.

Scooter började också skratta. ”Det ska jag göra”, sa han och började gå mot dörren som ledde till studion.

”Nej!”, skrek jag och tog tag i hans arm.

”Jag ska bara gå på toaletten. Ta fram två rak ur hyllan så kan vi spela pingis när jag kommer tillbaka”, sa Scooter och gick ur rummet.

Jag tog fram dem och två minuter efter kom Scooter tillbaka.

”Ska vi spela då?”, sa han och tog upp ett rak.

”Visst, men förbered dig på stor förlust”, sa jag och startade spelet. De första fem bollarna vann jag och jag skrattade högt. ”HA! Sa ju det.”

”Jag körde inte mitt bästa”, skrattade Scooter. ”Vi kör match.”

Jag vann matchen på tre minuter och jag slängde med håret efter. ”Vem är bäst? Jo, jag”, sa jag och pekade på mig själv.

Scooter skrattade och jag började dansa på stället. Han började skratta ännu mer och jag började göra robot dansen.


Efter ha varit i studion en timme till och Scooter behövde åka för att göra något, blev jag uttråkad. Jag gick på toaletten tre gånger och var inne på mobilen. Sen bestämde jag mig för att gå in i studion för att se vad Justin gjorde.

Jag gick in och Justin satt inne i det lilla rummet där man satt och sjöng. Han vinkade när jag kom in och jag vinkade tillbaka. Jag satte mig i soffan som var i rummet och kollade på Justin när han sjöng.

”Bra jobbat Justin. Vi är klara för idag”, sa en av killarna som satt bakom alla knappar.

Justin gick ut det lilla rummet och gick fram till mig. Han satte sig bredvid mig och kysste mig på kinden.

”Hej”, sa jag och log mot honom.

”Hej cutie”, sa han och jag log ännu mer. ”Kom så drar vi”, sa han och tog min hand. Vi började att packa ihop våra grejer och gick ut till Justins bil som vi kom hit med.

Vi hade parkerat i garaget så ingen skulle se oss.

Justin körde oss hem till honom och när vi kom innanför hans dörr började vi kyssas. Vi hade inte gjort det under dagen, men det kändes som vi aldrig hade slutat.


Vi hade satte på en film och mysste i soffan. Justin höll om mig och han drog mig närmare honom. Sen pausade han filmen.

”Linn?”, började han.

”Vad är det?”, frågade jag och vände på mig så jag kunde kolla in i Justins vackra ögon.

”Skulle jag kunna få kalla dig min flickvän?”, frågade han med en viss säkerhet som att han redan visste svaret.

”Den senaste veckan har jag väntat på att du skulle fråga”, sa jag och kysste honom.

Efter kyssen så log han stort mot mig. Han såg väldigt nöjd ut och jag kunde inte vara nöjdare.


Två veckor senare:

Jag och Justin hade bestämt oss för att inte komma ut med att vi var tillsammans för att slippa allt hat och kunna va för oss själva. Det hade kommit ut bilder på internet när jag och Justin gick bredvid varandra, men många trodde att vi bara var vänner.

Jag hade inte haft någon kontakt med Ashley så mycket för hon var semester efter att ha spelat in sista avsnittet för serien där hon är skådespelare. Jag hade berättat för henne om mig och Justin och hon var glad för våran skull. Justin hade pratat med Selena och berättat att jag och Justin var ihop. Hon hade tagit det bra och sagt att hon hade hittat någon hon också.

När Justin hade pratat med henne så märkte jag att han var ledsen. Jag blev sårad av tanken på att han inte hade kommit över henne.

”Justin, är du fortfarande kär i henne?”, frågade jag tveksamt och tänkte på vad som skulle hända nu.

”Nej, absolut inte.” Han kramade om mig och jag kramade tillbaka.

”Men vad är det då?”, frågade jag i hans famn.

”Jag tror att killen som hon har träffat har hon umgåtts med innan vi gjorde slut”, sa Justin.

”Men du var ju med mig innan du hade gjort slut med henne”, sa jag och gick bort från hans famn.

”Jag menar att hon träffade honom ganska långt innan”, sa Justin och kramade om mig igen.

”Aha. Men bry dig inte om det”, sa jag och virade mina händer om hans midja. ”Hon gjorde dig ledsen och ge ingen mer energi åt henne. Du förtjänar bättre”, sa jag och kysste honom. Justin hade berättat om hans bråk med henne och hur ofta dem hade varit osams.

”Jag är ledsen om jag fick dig att känna att jag fortfarande gillar Selena.” Justin kollade in i mina ögon för att jag skulle se att han menade det. ”Jag gillar dig Linn och jag hoppas du gillar mig”, sa han och hade sina händer på mina kinder.

”Justin jag gillar dig inte”, började jag och såg hur Justin fick oro i blicken. ”Jag älskar dig”, fortsatte jag. Det var första gången jag sa det till honom och det kändes så rätt. Han hade inte heller sagt det till mig någon gång, så jag hoppades verkligen att han skulle säga det nu.

”Oh Linn, jag ville säga det först”, sa han och kysste mig. Hans tugga gled in min mun och jag i hans. Sen efter vi hade hånglat ett tag och måste hämta andan sa han ”Jag älskar dig Linn”, orden som jag hade längtat efter att få höra. Sen klädde vi av oss kläderna och hoppade i säng. ;)

__________________________________________________________________________________________________


Lite kortare kapitel än vad dem brukar vara, men jag ville så gärna lägga upp den :)) 

 
 
MIA

MIA

16 september 2013 19:45

ÄLSKAR DEN

http://onetime.devote.se

justinfanfiction

16 september 2013 21:20

:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards