justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Gör mig glad :)

Av justinfanfiction - 22 september 2013 17:38

Tyckte ni om förra kapitlet? Snälla låt mig få veta, för jag vet inte annars vad ni gillar att läsa och jag blir verkligen så glad av att ni kommenterar! Kommnetera bara något litet om ni vill att jag ska fortsätta, för om jag inte får så mycket posetiva tankar om min blogg så är det ingen idè för mig att fortsätta. Så om ni har tid över så kommentera bara en fråga om ni inte fattar något, eller skriv bara vad ni vill läsa. Och jag vill också säga tack till er som läser och går in på min blogg, det betyder jätte mycket. Puss

 
 
Ingen bild

allan

27 september 2013 23:41

Du skriver verkligen jättebra du måste fortsätta !!! Jag hittade just din blogg men har snart läst klart alla kapitel, man blir verkligen fast :)

justinfanfiction

28 september 2013 21:23

Tack så jätte mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards