justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Chapter 18 - Fucking period

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare.

”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan.

Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom. Såklart jag ville veta.

”När vi kom.. Du hörde det inte..”, började Justin och tog ett djup andetag innan han fortsatte att berätta. ”Så skrek dem massa dumma saker, jag vill inte gå in på detalj. Jag vet hur ledsen du blir”, sa Justin och kramade om mig. ”Jag är ledsen att jag inte kan skydda dig mot deras ord.”

”Justin, nej. Jag visste att vi skulle få hat och du kan inte skydda mig mot allt”, sa jag och spelade att jag inte brydde mig. Jag blev ledsen, men jag hade inte ens hört vad dem hade sagt. Men jag visste att det inte var ord som jag skulle bli glad åt. Jag hade blivit så glad åt tjejen att jag inte hade märkt allt hat, och det var därför jag älskade alla mina fans. Jag visste att jag inte hade så många, men tillräckligt.

”Men jag vill så gärna.”

”Men du kan inte din idiot”, sa jag och fnittrade. Jag lutade mig fram och Justin kysste mig med ett leende på läpparna.

”Jag visste att vi skulle få hat, men jag orkar inte bry mig. Jag tänker inte låta det förstöra oss”, sa jag. Jag ville verkligen inte att all media skulle göra så att Justin och jag inte skulle känna oss trygga med varandra. Det var det sista jag ville, för Justin har fått mig att känna saker som jag aldrig har känt tidigare och jag tänker absolut inte släppa honom.

”Jag tänker aldrig låta det hända.” Justin höll om mig och jag blundade. Jag var precis på att slumra till när jag fick ett sms och det vibrerade i fickan.

Det var Carrie. ”Linn, skönt för dig och Justin. Men jag råder dig att inte gå in på twitter på ett tag.”

Jag hade inte berättat för henne om att jag och Justin hade bestämt oss för att visa att vi var tillsammans idag, så hon måste ha fått reda på det genom internet. Det måste stå massa saker om mig och Justin. Carrie måste ha läst allt hat om mig.

Jag visste, men jag ville inte tänka på det och det var därför jag skulle följa hennes råd.

Hon ringde några minuter efter hon hade smsat.

”Hej Carrie”, sa jag och jag bort till Justins kök så jag kunde prata ostört.

”Hej Linn. Vad gör du?”, frågade Carrie.

”Jag är med Justin. Är det något speciellt?”, frågade jag.

”Ja. Jag fick precis ett samtal från en musikvideo producent och han frågade om du skulle vilja medverka, och det är inte till vem som helst musik video utan Drake”, sa Carrie och jag kunde inte fatta vad hon sa.

”Vänta, vad sa du?”, frågade jag andfått.

”Du ska vara med i Drakes musik video”, sa hon igen och skrattade i luren.

Jag började skrika och fick svårt att andas. ”OMG!”, sa jag och började hoppa på stället.

Justin kom bakom mig. ”Vad är det Linn?”, frågade Justin med ett stort leende.

”Jag ska vara med i Drakes musik video!”, sa jag och kastade mig i Justins famn. Han kysste mig på kinden och skrattade.

”Linn, va inte så förvånad. Jag läste Vouge tidingen som du är på omslaget som kom ut igår och jag har kollat i dem nyaste tidningarna, du är med i varje. Nästan i alla tidingar är du den coolaste tjejen levande just nu”, sa Carrie. Jag hade gjort mycket jobb medans jag och Justin hade varit ihop men jag hade aldrig kollat i tidingarna och vad som stod om mig. Jag hade inte haft någon tid.

Bara för några veckor sen var jag bara känd inne i mode världen, men ju mer med tiden hade jag bara blivit kändare och kändare. Jag skrattade åt tanken, men sen kom jag på vad dem hade skrikit utanför restaurangen. Är det så folk kommer tänka om mig nu när jag är ihop med Justin? Det verkade helt absurt att folk skulle ändra sin åsikt bara för mitt privatliv.

Carrie och jag bestämde oss för att ses imorgon och sen la jag på.

”Jag är jätte glad för din skull”, sa Justin och virade sina starka armar om mig hårdare.

Jag hade träffat Drake några gånger innan. Jag hade träffat honom på hans konsert en gång och jag älskar hans musik.

Att Justin verkligen var glad för min skull gjorde mig lycklig. Bara att höra hans röst eller att se hans leende gjorde mig lycklig.

Han höll mig hårt om mig och jag andades in hans doft.

”Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna allt det här”, andades jag. ”Speciellt dig.” Jag kollade upp mot Justin så jag kunde se hans vackra ansikte.

”Du förtjänar allt på hela jorden som gör dig lycklig”, sa Justin och höll sina händer om mina kinder.

”Du gör mig lycklig så snälla lämna mig inte”, sa jag och höll om honom hårt. Jag kände mig liten i hans armar. Men på ett bra sätt, som om han kunde skydda mig mot allt.

”Jag går ingenstans”, sa Justin och skrattade som om det var det självklaraste.

Jag gick från hans famn och gick upp till hans badrum ovan våningen för att göra mig i ordning. Jag tog av mig mina kläder för att ta en dusch och satte igång den. Jag njöt medans dem sköna varma vattendropparna rann ner för min kropp.

Jag kände två händer på mina höfter och ryckte till. Jag kollade snabbt bakom mig och Justin stod bakom mig, naken.

”Jag behövde också ta en dusch”, sa han och bet sig i läppen.

Jag fnittrade och kysste honom. Han drog sina fingrar genom mitt blöta hår och jag rörde vid hans axel försiktigt medans jag kysste honom hårt.

”Åh Linn”, suckade han och han andades tungt.


Dagen efter vaknade jag med huvudvärk. Jag satte mig upp i sängen och sträckte på mig. Jag kände med handen på andra sidan sängen och Justin låg inte där. Jag gick upp ur sängen och märkte att det låg en blodfläck på lakanet. Jag sprang snabbt in i Justins badrum och satte på mig mina underkläder och la papper i trosan för att stoppa blodet.

Jävla mens, alltid ska förstöra. Jag gick in i Justins rum igen och drog bort lakandet från sägnen för att bädda nytt innan han skulle se blodfläcken. Som tur var hade det inte läckt igenom på madrassen. Jag satte på mig en av mina tröjor som jag hade i Justins rum. Jag gick ner med lakanet för att gå till tvättstugan.

”Hej älskling”, sa Justin. Han satt i soffan och höll på med sin mobil.

”Heej, jag ska bara tvätta lakanet”, sa jag och började gå till tvättstugan.

”Varför?”, ropade han bakom mig och gick fram till mig.

Jag vände mig om till Justin och tvekade. ”Jag mensade över den”, sa jag och bet mig i insidan av min kind.

Justin började gapskratta och jag himlade med ögonen. Jag gick till tvättrummet och stoppade in lakanet i tvättmaskinen.

Justin kom bakom mig och hjälpte mig med att hälla i tvättmedlet. Han fnittrade när han kollade på mig och jag kollade surt på honom. Jag kunde inte hjälpa det, jag blev alltid så sur när jag hade mens. Speciellt när jag hade ont någonstans.

”Vad är det som är så roligt?”, frågade jag Justin och drog upp händerna som man brukade göra när man frågade något.

”Inget”, sa Justin och jag såg att han verkligen ansträngde sig för att inte skratta.

Jag gick ifrån honom upp till hans sovrum igen. Jag letade i min väska efter en binda och gick sedan in i badrummet.

När jag kom ut igen slängde jag mig på sängen och kände hur smärtan började ta sig i magen. ”Fan”, sa jag högt och suckade.

Justin kom in i rummet. ”Vad är det Linn?”, frågade han och jag kunde se att han fortfarande ansträngde sig för att inte skratta.

Jag fattade verkligen inte vad det var han skrattade åt, men det gjorde mig bara mer och mer arg.

”Sluta Justin”, suckade jag tyst och la mig undertäcket. Jag ville så gärna slå på något, men kunde inte förmå mig för att låta Justin se mig så arg för inget.

”Förlåt Linn”, sa Justin och kröp ner bredvid mig och höll om mig.

”Justin, sluta. Jag vill gärna ha lite space”, sa jag och gick upp ur sängen.

”Vill du ha något?”, sa Justin och gick också upp för sängen och ställde sig bredvid mig. Han la sin hand på min axel.

”Nej, jag kan sköta mig själv”, sa jag irriterat och gick ut ur rummet, ner till köket för att ta en smärtlindrade tablett.

Han kom efter mig och stod och kollade på medans jag svalnade tabletten.

”Sluta stirra”, sa jag och kollade trött på honom.

”Men vad vill du att jag ska göra för att få dig och må bättre?”, sa Justin. Jag skulle ha tyckt att det var gulligt, men just nu kändes det som att allt var bajs.

”Kan jag inte få ta hand om mig själv?!”, skrek jag och gick förbi honom.

”Jag är ledsen Linn”, sa han och gick bakom mig. Jag gick upp för trappan.

Jag kollade bak på honom och såg att han orolig ut. ”Det behöver du inte vara, tyck inte synd om mig”, sa jag och började gå igen.

”Linn, nu är du barnslig”, sa Justin och gick fortfarande efter mig.

”Du har fan ingen aning hur det känns att ha mensvärk och du för det fan inte bättre att säga att jag är barnslig!”, sa jag och höjde händerna.

”Jag är ledsen, men jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att må bättre!”, skrek Justin tillbaka.

Jag blev irriterad för att han skrek till mig, men jag hade gjort det mot honom. ”Är du klar?”, sa jag och kollade irriterat på honom och såg att han blev sårad, men jag orkade inte bry mig.

”Är du såhär när man lär känna dig?!”, sa Justin och stod vid dörröppningen.

Jag visste att jag betedde mig gräsligt och han måste vara helt chockad eftersom han aldrig hade sett mig arg på det här sättet.

”Ja”, sa jag tyst och kände hur skuld känslorna började krypa i mig för jag hade varit så dum mot Justin. Jag kröp under täcket la mig på andra sidan så jag hade min rygg mot Justin där jag låg.

Det blev tyst och jag stirrade bara framför mig. Efter en stund när det hade känt som en evighet kollade jag mig bakom min axel för att se om Justin fortfarande stod kvar. Han stod kvar och bara stod och kollade på mig. Jag satte mig upp i sängen och kollade ledset på honom.

”Oj, förlåt. Får jag inte kolla på dig längre?”, sa Justin, nu var det han som var irriterad och jag kunde inte tycka att han hade mer rätt. Han vände ryggen mot mig och gick ut ur rummet.

”Nej Justin, stanna. Jag är ledsen för att jag sa så”, sa jag kollade ner på täcket. Jag skämdes, och Justin visste att jag gjorde det.

”Varför blir du så irriterad?”, frågade Justin och satte sig bredvid mig.

”Jag vet inte, jag bara blir så när jag har min fucking mens”, sa jag och höll om min mage. Det krampade hela tiden och det kändes som om någon slog mig. Jag stönade och bet ihop. Huvudet dunkade och jag försökte andas för att lugna ner smärtan. Du var som att min mens blev sur på mig för att jag sa så.

”Linn, det är okej. Jag triggade ju igång det lite att skratta”, sa Justin och virade sina armar runt min midja så jag satt mellan hans ben.

”Lite? Ganska mycket”, sa jag och fnittrade.

”Okej, okej. Mycket”, sa Justin och han skrattade också.

Jag stönade till igen av smärtan från magen. Justin märkte det den här gången och kollade oroligt på mig.

”Vill du ha något? Ska jag hämta en smärtlindrande?”, frågade Justin och var redan på väg ut ur rummet.

”Nej, det är bra. Jag har redan tagit en, och det bästa nu är nog bara om du håller om mig”, sa jag, Justin log och la sig bredvid mig. Hans varma händer på min mage lindrade min smärta, mot allt. 

_________________________________________________________________________________________________


Ja, jag vet. Har inte skrivit något på länge. Men ingen har ju riktigt saknat mig, men nu ska jag försöka fortsätta som vanligt. Jag har ju så mycket idèer och jag kan inte vänta tills bloggen kommer bli bra igen! Kommentera gärna hur du skulle vilja läsa om fanfictionen så kanske jag kommer skriva ett inlägg som är till dig! Ha det bra, puss

 
 
Ingen bild

anonym

9 oktober 2013 20:37

Du vet inte hur otroligt bra du är på att skriva ! Jätte duktig :) fortsätt så !

justinfanfiction

10 oktober 2013 15:34

Tack så jätte mycket! :.) du gör så att jag vill skriva mer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Av justinfanfiction - 27 september 2013 16:11

Klockan var fem och Justin hade pratat med Alfredo, Scooter och Kenny och vi skulle ses vid restaurangen klockan 7. Jag och Justin hade badat i min pool och legat i solen hela dagen. Jag tog en dusch och satte på mig kläder som passad bra till middag...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards