justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Chapter 14 - Just the way you are

Av justinfanfiction - 18 september 2013 16:00

Vi hade legat och myst hela dagen i min säng och kollat på film. Justin viskade fina ord i mitt öra, bland annat att jag var den ända tjejen för honom. Jag kysste honom varje gång och viskade tillbaka. Han var verkligen den bästa killen man någonsin kunde be om.

Justin använde orden ”Jag älskar dig” nästan i varje mening. Han berättade att han var besviken på sig själv att han inte sa det först, men jag protesterade. Det hade inte alls någon betydelse att jag sa det först, bara att han sa det tillbaka.

Justin hade somnat där jag låg i hans famn. Han sog så söt ut och jag kunde inte låta bli att ta kort på honom. Sen gick jag ner i köket med Justins svarta t-shirt på mig och gjorde middag, jag var väldigt hungrig för vi hade inte ätit klart frukosten eller lunch.

När jag är klar med att micra kycklingvingar så börjar jag äta. Jag lämnade kvar en vinge till Justin och gör en fin sallad till honom. Jag gick upp med hans mat och ett glas vatten.

Jag ställde maten på sängbordet och försökte att väcka Justin.

”Vakna”, sa jag och kysste honom över hela ansiktet för att väcka honom. Men han vaknade inte, så jag slutade att försöka. Istället kröp jag ner under täcket och la hans arm runt om mig. Här ville jag stanna.

Jag låg och tänkte i hans famn. Hur kunde allt bli så bra helt plötsligt? Jag kände mig så lycklig, och jag kunde inte fatta att jag hade hittat en sån underbar kille. Just nu betydde han verkligen allt.

Jag vände mig om så jag kollade på Justin. Han sov fortfarande och han andades tungt. Jag kunde inte få nog av att titta på honom, och så fort han snarkade till fnittrade jag.

”Jag älskar dig Justin”, viskade jag och kysste honom på näsan.

Justin började le. ”Jag älskar dig”, sa han och hade fortfarande stängda ögon.

”Hur länge har du varit vaken?”, frågade jag och Justin öppnade ögonen, heer9ans vackra bruna ögon.

”Jag vaknade när du kysste mig på näsan”, sa han och log mot mig. Han drog mig närmare hans kropp och jag kände att han fortfarande var naken. Jag kollade ner på hans kropp under täcket. Han var så vacker, hela hans underbara kropp.

Justin började skratta och la sig ovanpå mig. Han kysste mig och gned sig mot mig.

Hans händer tog tag om min midja och drog mig upp så han kunde kyssa mig hårdare. Jag flämtade till av hans hårda tag och han släppte snabbt taget om mig. ”Gjorde jag illa dig?”

”Nej, absolut inte. Jag blev bara lite häpen”, sa jag och fnittrade. Jag vände på honom och la mig ovanpå mig. Jag slappnade av så hela min tyngd landade på hans bara kropp. Justin var så pass stark att han inte kände min tyngd, medans jag kunde göra det. Jag kände mig svag och liten, men det betydde bara att Justin kunde skydda mig. ¨

Justin kollade djup in i mina ögon och log. ”Jag vill så gärna att hela världen ska veta att du är min.”

”Justin, jag med. Men det funkar inte så bra nu”, sa jag och la mig bredvid honom i stället på hans kropp.

”Varför? Det finns direkt ingen anledning.” Helt plötsligt ville Justin att alla skulle få veta att vi var ihop, men jag kunde bara inte öppna mig så mycket nu.

”Det skulle påverka ditt jobb, och mitt”, sa jag och satte mig upp i sängen. Justin satte sig upp han också. Han virade sina armar runt min midja och jag lutade mig bak så hans kropp blev som ett ryggstöd.

”Det löser sig. Jag vill så gärna att alla ska få veta, och jag är skyldig det till mina fans”, sa Justin. Han ville verkligen, men jag var inte redo. Ärligt så var jag rädd för allt hat som jag skulle få, och jag kände mig inte stark nog för att inte bry mig.

Jag ville också, men det skulle bara strula till allt. Och jag vill inte ha den uppmärksamheten, men jag ville inte säga det till Justin för at såra hans känslor.

”Linn”, sa Justin för att väcka mig från mina tankar.

”Men jag tänker på dig”, sa jag och kände mig själviskt. Jag tänkte för det mesta på mig själv, men Justin skulle också få mycket hat för att ha en ny tjej efter ett kort tag att ha gjort slut med Selena.

”Men du verkar ledsen”, sa Justin.

Jag ville inte berätta sanningen, men jag ville vara så ärlig som jag kunde för Justin. Och han kunde bli sårad senare om jag inte hade sagt något tidigare. ”Ärligt, så tänker jag på allt hat”, sa jag tveksamt och granskade Justin för att se något av ett bekymmer så jag visse att jag inte skulle säga för mycket.

Men Justin log mot mig och kramade om mig hårdare. ”Det kan bli svårt dem första veckorna, men snart så kommer mina fans att börja gilla dig”, sa Justin. Jag blev road av tanken att han pratade om sina fans som om att dem kände honom och skulle lära känna mig.

”Ja, men jag känner mig inte stark nog för att få allt hat”, sa jag och suckade. Jag hade dålig självförtroende, som var något dåligt i mitt jobb, men jag försökte alltid att gömma det och lura mig själv att jag var en diva. Men jag var inte det, och det var en av mina brister som jag jobbade på varje dag. Justin hade fått mig att känna mig bättre som person, men det lurade inte spegelbilden och mina själviska tankar.

”Linn, sluta. Du är den absolut finaste människan som jag känner”, sa Justin. Han såg chockad ut, jag hade lyckats att lura en av personerna som kände mig bäst.

”Men jag vet att jag inte är det i många ögon. Jag försöker verkligen och jag vill att mina fans ska se mig som en förebild, men jag tycker inte att jag lyckas.” Det var sant, jag försökte vara en person som var duktig och aldrig gjorde något fel för mina fans.

”Ingen är perfekt och kolla på mig. Jag har gjort många människor upprörda av mitt beteende, men jag är mig själv och det är för att jag vill att folk ska acceptera mig som jag är. Efter misstagen jag har gjort vet jag vilka som jag kan lita på. Det har fört mig närmare personer som jag aldrig skulle träffa, som dig. Jag gjorde ett misstag, men utan det misstaget skulle vi inte sitta här. Jag skulle inte ha mina armar runt dig och du skulle inte säga att du älskade mig, om det inte vore för mitt misstag.”

Justins ord fick mig verkligen att öppna sinnet. Allt jag ville var att kunna vara mig själv, och det kom jag på efter det han sagt. Jag blev stolt över honom och kunde inte låta bli att le. ”Du får aldrig ändras”, sa jag och kramade honom. Han vilade sitt huvud mot min nacke och vi kramade om varandra ett långt tag.

”Det tänker jag inte för din skull”, sa han och höll om mig fortfarande. ”Du är perfekt som du är och du behöver inte förbättras. Jag blev kär i dig, och ingen annan. Så förändras inte du heller”, sa han och jag sparade hans ord. Det ända jag gjorde som svar var att krama om honom hårdare och blunda. Jag älskade honom, mer än jag någonsin kunde anat att jag skulle göra.

”Maten håller på att bli kall”, sa jag när jag kollade upp och såg maten som var på sängbordet.

”Någon minut till”, sa han och jag skrattade till.

Efter att ha kramats ett tag till så lösgjorde jag mig från hans famn och sträckte på armarna. ”Jag kan gå ner och värma på den igen”, sa jag och skulle precis ta tallriken men Justin hejdade mig.

”Det behövs inte, det är gott när det är kallt”, sa Justin och började tugga på kycklingvingen. Jag kollade på honom med avsmak, jag skulle aldrig tänka mig att äta så. Men jag log senare och blev påmind av mig själv att så var Justin, och han var perfekt precis som han är.  

__________________________________________________________________________________________________


Ganska kort kapitel, men jag kände för att det passade att vara kort. Och jag er om ursäkt för att det inte kom ut den del igår, men det kom förhinder. Och nu ska jag sätta mig och göra läxor, fast jag hellre skulle vilja göra det här.. 

 
 
Beata

Beata

18 september 2013 16:43

SKIT BRA

http://onetime.devote.se

justinfanfiction

18 september 2013 16:59

:))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards