justinfanfiction

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Chapter 8 - You did´t text him, right?

Av justinfanfiction - 5 september 2013 19:57


”Hej Justin”, säger jag och vill så gärna krama honom och säga att allt är bra, men ändå så vill jag inte. Tänk om han gör om det, jag känner honom ändå inte.

”Jag har sagt det här flera gånger nu, men jag är verkligen jätte ledsen över det som hände.” Justin kollade djupt i mina ögon och hade inget uttryck i ansiktet.

”Jag vet, och jag är också ledsen”, säger jag och kollar bort. Om jag kollar in i hans ögon en sekund till vet jag att jag kommer ge mig och säga att allt är bra.

”Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag är ledsen.” Justins röst hackade och jag hörde att tårarna var nära.

”Justin, gråt inte. Jag vet att du ändrar dig, och jag förlåter dig. Jag vill gärna starta om”, sa jag och tog Justins hand i min. Jag orkade verkligen inte att vi skulle vara osams, och jag kunde inte låta honom gråta.

Justin log mot mig. ”Jag ska inte göra dig besviken”, sa han och kysste mig på kinden. ”Kan du inte följa med in?”, frågade han.

”Jag har en plåtning imorgon, så jag kan inte..”, sa jag och kände hur hunger började värka i magen när jag kom på att jag inte skulle få äta någon middag.

”Synd, men vi hörs”, sa Justin och kysste mig på kinden igen. Jag blev varm i hela kroppen.

”Ja, vi hörs”, sa jag och Justin stängde dörren och började gå in mot sitt hus.

Även om jag vill förneka det, kan jag inte motstå Justin. Han påverkar mig verkligen på sättet han rör sig, hur han pratar och hur han visar sina känslor. Det var lite töntigt att han började gråta för en sån sak, men det var gulligt. Han vågade visa sina känslor, och det var manligt. Men det fick verkligen mig att förstå honom. Han har ju massa tatueringar och verkligen växt till sig, men han var ändå den känsliga killen.

Jag började köra därifrån. När jag kom in för dörren pep min mobil till.

Det var från Alfredo. ”Justin är så jävla glad nu. Han springer runt i huset och skriker!”

”HAHAHAAHHA omg”, skriver jag tillbaka och börjar skratta lite tyst för mig själv.

Det piper till igen och den här gången skickar Alfredo en video. Justin står och dansar till hans låt Lolly och Alfredo skrattar i bakgrunden. Justin märker att Alfredo filmar och börjar skrika ”STÄNG AV!” sen springer han fram mot kameran och videon slutar spela.

Jag kan inte sluta skratta och spelar om videon flera gånger.


Dagen efter vaknar jag av väckarklockan 6.30 och jag går upp och tar en dusch, sätter på mig kläder och tar bilden där plåtningen ska ske. Jag ska vara på omslaget av tysk känd mode tidning.

Min maneger Carrie är redan där när jag kommer fram.

”Hej Linn. Hur mår du?”, frågar hon mig och kramar om mig.

”Jag mår bra, lite trött bara”, svarar jag och gäspar.

Fotogaferingen gick bra, det var sjävpoträtt och fotografen fick bra bilder på en gång.

Han skrek hela tiden att jag var så vacker, och försökte tro honom. Men jag var inte på bästa humör idag.

När jag kom hem tiwttrade jag en bild som blev tagen idag. ”Todays photoshoot”, skrev jag och la mig ner i sängen efter jag hade tagit av mig alla mina kläder. Jag låg under täcket med bara underkläder. Jag kollade igenom vad folk twittrad mig. Jag såg en person som hade twittrad och sagt att jag var vacker och twittrade tillbaka ”your

Beautiful, dont ever forget that” skrev jag och taggade hennes namn. Jag kollade på hennes profilbild och hon var verkligen vacker. Jag började följa henne, sen somnade jag.

Jag vaknade med ett ryck och trillade ner för sängen. ”Hur mycket är klockan?!”, skrek jag ut, men ko på att jag var ensam. Jag kollade på mobilen och klockan var tre.

Jag hade fått ett sms från Alfredo. ”Ska vi ses?”, hade han skrivit.

Visst, kom hem till mig om 30”, skrev jag tillbaka. Jag satte på mig kläder och gick ner till köket för att äta något. Jag var skithungrig.

När maten var klar knackade det på dörren. Jag sprang för att öppna.

”Heej”, sa jag och kramade om Alfredo.

”Hej Linn”, sa han och gick in. 

”Vad har du gjort idag?”, frågade jag och gick in i köket och Alfredo följde efter.

”Jag följde med när Justin spelade in några låtar i studion och det blev för tråkigt att sitta där så jag smsade dig och nu är jag här”, sa han och kollade på mig när jag började äta. ”Du?”

”Jag har gjort en fotografering, sen kom jag hem och somnade om”, sa jag och njöt av den goda salladen som jag hade gjort. ”Jag kunde inte sluta skratta igår efter du skickade videon på Justin”, sa jag och började skratta.

”Inte jag heller”, sa Alfredo och började skratta han med. ”Jag sa till honom om det du sa till mig på gymmet om honom, och han blev väldigt glad.”

”Men det skulle du ju inte säga!”, sa jag och kastade ett sallads blad på honom.

”Jag var tvungen!”, sa han och kastade tillbaka bladet.

”Nej, det var du inte”, sa jag surt och åt upp bladet fast han hade rört på det.

”Förlåt förlåt. Men jag trodde du kulle uppskatta det, eftersom du inte kan säga det till honom själv”, säger han och skrattar tyst.

”Meh! Jag gillar honom inte”, säger jag och kollar bort så han inte ska se hur generad jag är.

”Kolla mig i ögonen och säg att du inte gillar honom.”

Jag vänder mig tveksamt mot honom. ”Okeej”, säger jag och kollar in i Alfredos ögon.

”Jag gillar in-”, börjar jag men hostar en gång. ”Inte honom”, fortsätter jag och känner att jag blir röd om kinderna.

”Ha! Sa ju det, du gillar ju honom!”, sa han och började skratta.

”Kanske, men säg inget!”, sa jag och slog till honom så han skulle sluta skratta.

”Okej, men han gillar dig också”, sa han och blinkade.

Jag blev ännu mer generad och gömde mitt ansikte i mina händer.

Alfredo började skratta ännu mer och jag sprang skrattande där ifrån. Jag kastade mig på soffan i vardagsrummet.

Alfredo kom springande efter mig och satte sig på mina ben.

”Atch”, skriker jag ut och ber honom att gå av.

Han börjar skratta och låter mig dra bort mina ben sen sätter han sig igen.

”Vi ringer Justin!”, säger Alfredo och tar upp sin mobil och börjar trycka i Justins nummer.

”NEEEJ”, skriker jag och kastar mig över honom så han tappar mobilen i golvet. Jag ligger i Alfredos knä och kollar på hans telefonen som hade fått en spricka vid hem knappen.

”Omg, jag är så ledsen Alfredo!”, sa jag och tog upp mobilen. Jag granskar telefonen för att se om det har blivit någon mer spricka. Den hade bara sprickan vid hemknappen.

Alfredo bara börjar skratta och tar telefonen från min hand. ”Du är skyldig mig en ny telefon!”

”En ny?! Jag kan lämna in den, jag betalar aldrig för en ny”, sa jag.

”Jag skoja, du behöver inte betala. Jag måste ändå ha en ny”, sa han och gick in på telefonen. Jag hörde att han skrev ett sms och skickade iväg det.

”Vem skickade du till?”, frågade jag och blev rädd att han skulle säga Justin.

”Ingen du känner”, sa han och låste telefonen och kastade den på soffan.

Jag tog upp den och försökte komma in på den, men den hade kod. ”Du smsade inte Justin va?”, frågade jag och försökte komma på vilken kod det var.

”Neeej”, sa han och började gå mot toaletten.

”Alfredo, snälla säg att du inte gjorde det”, sa jag och gick efter honom.

”Jag säger inget”, säger han och stänger om sig i badrummet men låser inte.

Jag går in efter honom. ”Snälla Alfredo.”

”Hallå! Gå ut! Jag ska faktiskt kissa”, säger han och börjar skratta.

”Jag går inte ut förrän du säger om du gjorde det!”

”Okej, jag gjorde det. Kan du gå ut nu?”, sa han och försökte puta ut mig.

”Vad skrev du?”, frågade jag innan han stängde dörren och låste om sig. 

_________________________________________________________________________________________________


Kommer ut sent, jag vet men jag har mina förklaringar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justinfanfiction - 5 februari 2014 20:11

Saknar att skriva och skulle så gärna vilja skriva ett slut på berättelsen, men har inte tid. Har verkligen inte det.  ...

Av justinfanfiction - 28 oktober 2013 11:31

”Ska vi dra hem eller?”. frågade jag när Justin packade ihop sina saker. ”Jag måste vara kvar ungefär en timme till”, sa Justin och himlade med ögonen. ”Hur mycket är klockan?”, frågade jag och kollade på mobil...

Av justinfanfiction - 18 oktober 2013 22:35

De senaste dagarna hade jag inte kunnat tänka mig ett liv utan Justin. Det började bli barnsligt hur mycket jag föll för Justin, och hur mycket jag älskade honom. Även om vi hade bråkat några få gånger, så kunde jag inte föreställa mig en bättre rela...

Av justinfanfiction - 8 oktober 2013 22:30

Direkt när jag och Justin kom in i hans hus och vi var ensamma, frågade jag vad det handlade om tidigare. ”Vill du verkligen veta?”, frågade Justin tveksamt och satte sig tungt på soffan. Jag nickade ivrigt och satte mig bredvid honom...

Av justinfanfiction - 3 oktober 2013 14:03

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft väldigt många andra saker att göra. Jag märkte att när jag la upp ett kapitel varje dag så hade jag ingen tid för läxor eller absolut det viktigaste mina vänner. Jag har ändå märkt at...

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards