justinfanfiction

Alla inlägg under september 2013

Av justinfanfiction - 1 september 2013 20:06

Jag vet vad problemet va.. Jag hade typ tagit bort så man inte kunde kommentera.. Och nu när jag har skrivit att n iska kommentera..    jag måste vara världens smaratste person.. Aja, ha det bra :))

Av justinfanfiction - 1 september 2013 19:59

Jag gick precis in på bloggplatsen appen för snabbt kolla hur många läsare jag hade.

Jag hade fått två kommenterer och fatta hur glad jag blev :)))) Men det är så konstigt för när jag gick in på datron (som jag är på nu) funkar det typ inte. Jag kan inte se att jag har fått några kommentarer, skit konsigt.. Någon som vet om man behöver göra något speciellt? Aja, hoppas ni gillade förra kapitlet. Det kommer ut ett nytt imorgon efter jag har kommit hem från skolan :) puss på er som kommenterade!

Av justinfanfiction - 1 september 2013 17:41


En vecka senare:

Jag och Justin hade inte hört av oss sen kvällen vi var med varandra. Justin hade en spelnig och jag hade fotograferingar.

Jag var lite ledsen att han inte hade smsat mig dagen efter. Men nu, en vecka senare, förstod jag att det bara ett hångel. Justin skulle inte höra av sig och inte jag heller.

Jag hoppas bara att han inte kommer berätta för någon om min mamma. Hur kunde jag vara så dum att berätta det för en kille om min mamma som jag inte ens kände?

Om det skulle komma ut så skulle det vara överallt på internet och tidningar skulle komma på massa saker att min mamma var mycket sjukare. Det kändes som jag hade svikigt min mamma, för att hon hade sagt till mig att hon inte ville att jag skulle beräta för någon som jag inte litade på. Men det hade jag, för någon som jag inte ens kände. Men jag kände verkligen att jag kunde lita på Justin, det kändes så lätt att prata med honom för han lyssnade så bra.

Jag plockade upp min telefon som låg på mitt soffbord för att ringa Justin. Jag tänkte säga till honom att han absolut inte fick säga till någon om min mamma, men ångrade mig. Han kanske hade glömt bort det, han kanske inte ens lyssnade på mig. Han kanske bara utnyttjade mig som killar har gjort med mina tjejkompisar.

Jag klämde min hand mellan telefonen och slängde den i soffan. Jag började få väldigt svårt att andas och jag började må väldigt dåligt. Hur kunde han göra så mot mig? Han som var så snäll och han kyssar som var så mjuka mot mina läppar. Hur kunde jag vara så dum?

Jag gick upp mot mitt rum med telefonen i handen. Justins tröja, som jag hade fått låna när jag var hos honom, låg på min hylla.

Jag slängde ut den för fönstret så den landade på bilvägen. Jag orkade inte bry mig om konsekvenser att någon skulle hitta den och känna igen att den var Justin eller något sånt.

Telefonen började ringa och jag hoppade till för jag blev så rädd för jag var så koncentrad på att kolla på tröjan som låg på vägen.

”Hallå”, sa jag och satte mig på min säng.

”Hey Linn”, sa min kompis Ashley Benson i luren.

”Hej Ashley”, sa jag och glömde genast Justin. Ashley och jag hade känt varandra sen jag blev modell, vi hade träffats på en kändis fest och vi hade blivit väldigt bra kompisar.

”Hur är det?”, frågade hon och hon hade säkert hört att jag lät lite ledsen i början av samtalet.

”Det är lugnt, bara lite trött”, ljög jag. Jag orkade inte berätta för henne om Justin över telefon.

”Men bli piggare, för ikväll ska Selena ha fest!”

Selena Gomez och jag kände inte varandra så bra. Vi hade träffats en gång när Ashley, hon och Selena var väldigt bra vänner.

”Jaaa!”, skrek jag i luren. Det kändes som ett bra sätt att glömma Justin på. Att festa dricka och dansa med mina kompisar.

”Jag hämtar dig om en timme! Puss.”

”Puss”, sa jag och la på. Jag kollade på klockan, den var halv 9 och jag skyndande mig in i duschen. Jag klädde på mig en svart tajt klänning som slutade lite högre och var öppen vid ryggen en knäna och matchade men ett par svarta högklackat och min leopard mönstrade handväska. Jag sminkade mig en lätt smokey eye look och rött läppstift.

Klockan 9.45 hörde jag Ashley tutta utanför och jag sprang ut och hoppade in i bilen.

”Vilken snygg brud”, sa Ashley och kysste mig på kinden.

”Heej snygging”, sa jag och satte på mig säkerhets bältet. ”Gud vad jag har saknat att gå på fest. Det är så mycket just nu, man hinner ju fan aldrig.”

”Jaa, och vi hinner ju aldrig ses”, sa Ashley och körde ut på huvudvägen.

”Men nu ska vi ha roligt!” Jag tog upp min händer. ”Woooohooo”, skrek jag ut och kände mig lycklig.

När vi kom fram så var festen redan igång, vi parkerade och gick ut på Selenas hus.

Vi kom in och det var säkert 200 hundra pers på festen och jag och Ashley började gå runt för att leta efter Selena.

”Heey”, hörde vi Selena bakom oss och Ashley och jag kramade om henne.

”Jävlar vilken fest”, skrek jag i Selena öra för att överrösta den höga musiken.

”Jag vet!”, sa Selena och dansade på stället. Jag och Ashley dansade med henne. ”Jag måste gå och säga hej till mina kompisar. Kommer snart tillbaka”, sa hon och gick till en grupp som kom in genom dörren.

Jag och Ashley gick ut på dansgolvet och dansade till musiken. När vi hade dansat ett tag så märkte jag att Alfredo stod bara några meter från mig och dansade med en tjej.

”Heej”, sa jag och gick fram till honom.

”Linn”, sa han och kollade häpet på mig. Sen såg han oroligt på mig och tog tag i min arm och gick iväg med mig ut på trädgården där musiken inte var lika hög. Jag följde hjälplöst med honom och kollade bak på Ashley som stod och pratade med Selena.

”Vad gör du här?”, frågade han efter vi hade kommit ut.

”Jag är här med min kompis Ashley”, sa jag och skulle precis peka på henne när jag såg Selena och Justin kyssas brevid henne.

Jag blev så häpen att jag bara stod och kollade på dem medans Justins hand smekte hennes rygg upp och ner som han hade gjort på mig.

”Linn, du vet väl att Justin och Selena är ihop?”, frågade Alfredo och petade mig på ryggen.

”Nej det visste jag inte..”, sa jag och stod kände mig sviken på något sätt.

”Oj”, sa Alfredo och drog in nervöst in lyft genom munnen.

”Oj ja”, sa jag och försökte låta som att jag inte brydde mig, men det kändes som någon hade dragit ut mitt hjärta och hoppat på det.

Jag började gå mot huset.

”Snälla gör ingen stor scen av det här”, sa Alfredo och drog mig lite i armen.

”Jag ska bara säga en sak till Ashley”, sa jag och fortsatte gå mot Ashley, Selena och Justin. Jag försökte gömma mig bakom folk massa så inte att Justin skulle se mig.

När jag kom fram till Ashley gömde jag mig bakom Ashley och petade på hennes axel. ”Du måste skjutsa hem mig nu”, sa jag och hukade mig för jag var längre än Ashley.

”Varför?”, frågade hon.

”Snälla Ashley..”, sa jag och kände hur tårar började bränna bakom mina ögonlock.

”Linn! Här är Justin!”, sa Selena när hon hade sett mig.

Jag kollade tveksamt upp och kollade på Justin. Han såg så häpen ut och jag började svära inombords. Fan, fan, fan, fan.

”He-ej”, sa jag och tog Justin i hand för att låtsats som att vi kände varandra så inte Selena skulle misstänka något. Justin gjorde samma sak och jag såg på honom att han skämdes och han vågade inte koll mig i ögonen.

”Ursäkta”, sa jag och frågade Selena efter toaletten. Jag gick efter det hållet hon pekade åt. När kom hade låst bakom mig så började tårar rinna ner för ögonen. Jag försökte bita ihop och sluta tramsa mig. Vilken kille som helst skulle kunna göra det här, så varför skulle jag behöva bli så ledsen? Jag tvättade av mig sminket som hade hamnat på mina kinder och fixade till sminket lite.

Det pep till telefonen. Ett sms.

”Vi måste prata”

”Dra åt helvetet”, skrev jag tillbaka och gick ut för huset snabbt så inte Justin skulle se mig. Jag gick ut på parkeringen och började ringa en taxi. 

_________________________________________________________________________________________________


Det blir så mycket roligare om ni kommeterar! :)

Presentation


Här skiver jag en Justin Bieber Fanfiction. Om du har några frågor, ställ dem gärna! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://ani.cursors

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards